نصب وردپرس روي DirectAdmin

ارزانترين قيمت ثبت دامنه آي آر در ايران

نصب وردپرس روي DirectAdmin

استفاده از سيستم‌هاي مديريت محتواي مختلف، نيازمند نصب بر روي ‌وب‌سرور مناسب جهت پاسخگويي آن سيستم است. وردپرس نيز به عنوان يكي از برترين سيستم‌هاي مديريت محتوا، نيازمند نصب بر روي هاست مناسب است و استفاده از هاست لينوكس بهترين گزينه براي راه‌اندازي سايت با وردپرس است. در مقاله قبلي نحوه نصب وردپرس روي سي پنل را آموزش داديم اما امروز قصد داريم به شما نحوه نصب وردپرس در دايركت ادمين را آموزش دهيم.

نصب وردپرس در دايركت ادمين
در ابتدا شما نياز به تهيه هاست دايركت ادمين از هاستينگ معتبر داريد. در تهيه هاست موارد زيادي حائز اهميت هستند كه از جمله آن‌ها مي‌توان به فضا، پهناي باند، تعداد ساب دامين، تعداد ادان دامين و به طور كلي امكاناتي كه هاستينگ به شما ارائه مي‌كند اهميت زيادي خواهند داشت.

دانلود وردپرس
پس از تهيه هاست موردنياز خود، بايد آخرين نسخه CMS وردپرس را دانلود كنيد. پس از دانلود آخرين نسخه وردپرس، وارد هاست دايركت ادمين خود شويد.

براي ورود به هاست دايركت ادمين خود كافي است پورت ۲۲۲۲ را پس از دو نقطه در ادامه دامين خود تايپ كنيد و آن را در مرورگر خود باز كنيد. به طور مثال اگر دامين شما site.com باشد، آدرس ورود به دايركت ادمين خود به صورت site.com:2222 خواهد بود.

wordpress

پس از ورود به دايركت ادمين، از طريق منوي دايركت ادمين يا بخش مشخص شده در تصوير زير، وارد فايل منيجر هاست خود شويد. پس از ورود به اين بخش بايد فايل مربوط به وردپرس را كه به صورت Zip در دسترس شما است در آدرس دلخواه خود آپلود كنيد. اگر نياز داريد وردپرس بر روي دامين اصلي شما نصب شود، كافي است پس از ورود به فايل منيجر، وارد فايل Public_html شويد و در پايان همين صفحه بر روي گزينه Upload files to current directory كليك كنيد. با كليك بر روي اين گزينه وارد صفحه آپلود فايل مي‌شويد كه بايد فايل وردپرس را از طريق بخش Browse انتخاب كنيد و در نهايت بر روي گزينه Upload Files كليك كنيد تا فايل‌ وردپرس از كامپيوتر شخصي شما به هاست منتقل شود.

 

ارزانترين قيمت ثبت دامنه آي آر در ايران

يكساله : 4,000 تومان

پنج ساله : 12,000 تومان

جهت سفارش دامنه اينجا را كليك كنيد

بالاترين كيفيت هاست

شروع از 12,000 تومان ساليانه

مانيتورينگ 24 ساعته 

http://AsanRayan.com

 

 

ادامه ي مطلب

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.