default email address در سي پنل

ارزانترين قيمت ثبت دامنه آي آر در ايران

default email address در سي پنل

Default Email Address چيست و چه كاربردي دارد؟

اگر از قبل با كنترل پنل دايركت ادمين آشنا باشيد، احتمالا با امكان ايجاد Catch-All Email آشنايي داريد. در اين صورت كافي است بدانيد كه Default E-Mail Account در cPanel دقيقا كار Catch-All Email در كنترل پنل دايركت ادمين را انجام ميدهد. اما اگر با اين امكان آشنا نيستيد در ادامه در رابطه با اين امكان و كاربرد هاي آن براي شما توضيح مختصري ارائه ميكنيم.
فرض كنيد كه يك نفر ميخواهد به شما ايميل ارسال كند. اين شخص آدرس سايت شما را ميداند ولي نميداند كه آدرس ايميل شما چيست. بنابراين مثلا فرض ميكند كه شما هم مثل همه آدرس ايميلي با عنوان info@domain.com داريد. اين شخص بر اساس فرضيات خود، براي شما به اين آدرس، يك ايميل ارسال ميكند. ولي خوب در نظر بگيريد كه شما ممكن است اصلا چنين آدرس ايميلي براي خود ايجاد نكرده باشيد. يا مثلا فرض كنيد شخصي ميخواهد به آدرس job@domain.com ايميلي ارسال كند. ولي موقع ارسال اشتباها كلمه ي job را به صورت jab تايپ ميكند. بديهي است كه در اين حالت ايميل ارسال شده راهي ناكجا آباد خواهد شد. دقيقا همينجاست كه Default E-Mail Account به كمك شما مي آيد. در واقع كار Default E-Mail Account اين است كه هرگاه شخصي براي شما بر روي اكانت ايميلي كه در هاست شما وجود ندارد، ايميل ارسال كند، ميتواند ايميل اشتباه را به آدرسي صحيح كه شما تعيين كرده ايد هدايت كند تا شما ايميل را دريافت كرده و از محتواي آن مطلع شويد.
البته قابليت هاي Default E-Mail Account در سي پنل تنها به دريافت ايميل هايي كه به آدرس اشتباه ارسال شده اند محدود نميشود و امكان اعمال تنظيمات ديگري نيز در اين بخش در اختيار شما قرار ميگيرد، اما كاربرد كلي اين امكان به همان شكل است كه در بالا توضيح داده شد.
اگر Default E-Mail Account را تنظيم نكنيد چه اتفاقي مي افتد؟
در واقع هيچ اتفاق خاصي نمي افتد. چرا كه در cPanel به صورت پيشفرض حتي اگر شما هيچ Default E-Mail Account اي نيز تعريف نكرده باشيد، آدرس ايميلي كه در ابتدا و به صورت پيشفرض بر روي سي پنل ايجاد ميشود، كار دريافت ايميل هايي كه به آدرس اشتباه ارسال ميشوند را انجام خواهد داد.
بنابراين با تنظيم يك حساب كاربري ايميل پيشفرض، شما اين امكان را به خود ميدهيد كه ايميل هايتان را هر چه بهتر مديريت كنيد چون عموما كمتر كسي به حساب ايميل پيشفرض سي پنل سر ميزند و به محتويات آن نگاه ميكند!
همانطور كه پيش تر هم به آن اشاره شد، كاربرد Default E-Mail Account در سي پنل، تنها به دريافت ايميل هايي كه به آدرس اشتباه فرستاده ميشوند، محدود نميشود. شما در اين بخش اين امكان را داريد كه اين ايميل هاي اشتباه را با يك پيام دلخواه رد كنيد و شخص ارسال كننده را از خطاي خود در ارسال ايميل آگاه نماييد.

 

 

ارزانترين قيمت ثبت دامنه آي آر در ايران

يكساله : 4,000 تومان

پنج ساله : 12,000 تومان

جهت سفارش دامنه اينجا را كليك كنيد

بالاترين كيفيت هاست

شروع از 1,500 تومان ساليانه

مانيتورينگ 24 ساعته 

http://AsanRayan.com

 

 

ادامه ي مطلب

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.